Zwroty i reklamacje tapet, naklejek , obrazów
Zwroty i reklamacje tapet, naklejek , obrazów
1. Klient, który postanowił odstąpić od umowy kupna powinien niezwłocznie o tym fakcie poinformować sklep drogą mailową.
2. Klient zobowiązany jest odesłać pełnowartościowy produkt przed upływem 14 dni od otrzymania towaru na adres:
ARTGEIST Sp. z o.o.
Stargardzka 2a
54-156 Wrocław
3. Jeśli przesyłka nie zostanie zwrócona lub odesłana na inny adres w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do Klienta nie ma podstawy do uznania zwrotu.
4. Przy reklamowaniu towaru jeśli dostawca uzna zasadność zgłoszonej wady produktu zobowiązuje się :
- naprawić produkt,
- dokonać jego wymiany na nowy
- obniżyć cenę sprzedaży produktu
- zwrócić klientowi końcowa cenę produktu, przy czym zwrot ceny sprzedaży produktu może nastąpić tylko wtedy, gdy dany produkt nie jest już dostępny w ofercie dostawcy, a jego naprawa nie jest możliwa.