Zwroty i reklamacje tapet, naklejek , obrazów

!. Klient, który postanowił odstąpić od umowy kupna powinien niezwłocznie o tym fakcie poinformować sklep drogą mailową.

2. Klient zobowiązany jest odesłać pełnowartościowy produkt przed upływem 14 dni od otrzymania towaru na adres:

ARTGEIST Sp. z o.o.

Stargardzka 2a

54-156 Wrocław

3. Jeśli przesyłka nie zostanie zwrócona lub odesłana na inny adres w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do Klienta nie ma podstawy do uznania zwrotu.

4. Przy reklamowaniu towaru jeśli dostawca uzna zasadność zgłoszonej wady produktu zobowiązuje się :

- naprawić produkt,

- dokonać jego wymiany na nowy

- obniżyć cenę sprzedaży produktu

- zwrócić klientowi końcowa cenę produktu, przy czym zwrot ceny sprzedaży produktu może nastąpić tylko wtedy, gdy dany produkt nie jest już dostępny w ofercie dostawcy, a jego naprawa nie jest możliwa.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl