Jak kupować

 ZAMAWIANIE TOWARÓW

* Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową kokonhome.pl

* Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.

* Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

* Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając w szczególności wielkość, kolor, ilość (w sztukach) zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne specyficzne informacje.

* Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach Sklepu wyłącznie w celach informacyjnych. 

JAK KUPOWAĆ - szczegółowa instrukcja

* Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA".

* Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.

· Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.

· Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę "IDŹ DO KOSZYKA" lub kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.

* Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.

· Po wprowadzeniu danych adresowych należy kliknąć ikonkę "ZAPISZ", wówczas wyświetlą się dostępne metody płatności.

*Po wybraniu metody płatności należy kliknąć ikonkę "POTWIERDŹ ZAKUPY".

* W przypadku wybrania płatności "Zapłać przy odbiorze" należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonkę "POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE".

* W przypadku wybrania płatności "Płacę z Dotpay.pl" należy wybrać bank, z którego chce się zapłacić albo wystawcę karty kredytowej (Visa/MasterCard) i następnie kliknąć ikonkę "ZAPŁAĆ Z DOTPAY".

* Uwaga: W przypadku wybrania, jako formy płatności za towar "Płacę z Dotpay.pl", dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu Dotpay.pl) w terminie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie nie zostanie zrealizowane, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności

* Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie sklepu. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane.

* Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający odebranie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia. W przypadku pomyłki Klienta co do wprowadzonych danych podczas dokonywania zamówienia (np. ilość, kolor zamawianego towaru), Klient ma prawo do zmiany Zamówienia w ciągu 48 godzin od otrzymania potwierdzenia zamówienia błędnego. W tym celu Klient powinien wysłać wiadomość e-mail na adres: kokonhome@kokonhome.pl  z odpowiednią dyspozycją zmiany lub skontaktować się telefonicznie pod numerami telefonu +48 32 7402823. Po dokonaniu korekty Zamówienia Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail na podany w zamówieniu adres, w którym znajdować się będzie potwierdzenie przyjęcia poprawionego Zamówienia.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl